
Contact
Wat goed dat je contact opneemt! We behandelen op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur en nemen de telefoon niet op als we aan het behandelen zijn. Afmelden of een afspraak verzetten kun je het beste doen door de voicemail in te spreken of jouw logopedist te e-mailen. Heb je een andere vraag? Lees dan eerst de veelgestelde vragen verder op deze pagina. Staat je vraag er niet bij? Gebruik dan het contactformulier onderaan deze pagina.
Wil je je aanmelden?
Let op: We nemen geen aanmeldingen per telefoon aan. Je kunt je alleen via deze website aanmelden.
Wil je je afmelden voor een behandeling? Of verzetten?
Als je niet naar je afspraak kunt komen, moet je deze uiterlijk 24 uur van tevoren afzeggen of verzetten. Stuur dan een e-mail naar je eigen logopedist of bel en spreek de voicemail in. Dit kan ook in het weekend. Krijg je niet direct of dezelfde dag een reactie van ons? Geen zorgen, je bent op tijd met je afmelding.
Ben je de afspraak vergeten of vergeten op tijd af te zeggen?
Als je een afspraak vergeet of niet 24 uur van tevoren afzegt, brengen we 40 euro bij jou in rekening. Dit geldt voor elke reden van annuleren. Je ontvangt dan een factuur. Let op: Dit bedrag moet je zelf betalen en wordt niet vergoed door de zorgverzekering.
Ziek?
Als je ziek bent, kun je tussen 8.00 en 8.30 uur op de dag zelf nog afzeggen. Als je later afzegt, brengen we alsnog de kosten in rekening.
Hoe lang duurt het voordat ik aan de beurt ben?
Nadat je je hebt aangemeld duurt het ongeveer een maand tot 12 weken voordat je aan de beurt bent. Dit hangt af van de drukte op de praktijk en van je eigen mogelijkheden om naar een afspraak te komen.
Waarom zijn jonge kinderen die beginnen met stotteren binnen een maand aan de beurt?
Vaak hebben ouders van jonge kinderen die beginnen met stotteren zorgen. Soms weten ze niet wat ze moeten doen. Soms is er verdriet. Een luisterend oor, vroegbehandeling of een snel en professioneel advies aan ouders is belangrijk bij beginnend stotteren. Daarom willen we ouders van jonge kinderen die net beginnen met stotteren graag zo snel mogelijk, binnen een maand, ondersteunen en hun vragen beantwoorden.
Hoe komt het dat jullie soms zo kort van tevoren contact opnemen voor een eerste afspraak?
Als we een afzegging hebben, willen we graag een andere cliënt oproepen. Soms doen we dit een dag of de avond vooraf of zelfs in de ochtend op dezelfde dag. Zo houden we de wachttijden kort.
Waarom sturen jullie een factuur als ik de afspraak vergeet? Dat kan toch gebeuren?
Het kan dat je een afspraak vergeet. We zijn allemaal mensen. Aan de andere kant is zorg duur. Een stotterbehandeling kost rond de 80 euro. Andere cliënten willen ook graag aan de beurt komen. Als je de afspraak vergeet en niet afzegt, kunnen we niemand anders voor jou in de plaats meer helpen. We kunnen de met jou afgesproken behandeling ook niet declareren bij de zorgverzekeraar. Daarom krijg je, ook al was het geen opzet, toch een factuur.
Staat je vraag hier niet bij?
Vul dan ons contactformulier in. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord.

Contact
Heb je vragen? Vul dan ons contactformulier in. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord.
Dit formulier is niet bedoeld voor nieuwe aanmeldingen. Klik hier om je aan te melden bij onze praktijk.
Locatie Wateringse Veld
Laan van Wateringseveld 745
2548 BP Den Haag
Locatie Vruchtenbuurt
Appelstraat 22
2564 EG Den Haag
Telefoon
070 336 4737